Jenny & Martins bröllopstårtor

I lördags blev det bröllop, dagen innan stod jag och flera andra på Träslövsgården och arbetade för fullt i värmen. 
Några gånger undrade jag om jag tagit på mig för mycket när jag lovat att göra fyra bröllopstårtor, brudbukett, tärnbukett och fyra corsage på en dag.

Allt blev tillslut färdigt med en mycket liten tidsmarginal & bröllopet var helt fantastiskt!
Tack Jenny & Martin för en underbar dag! 
Ett stort tack också till alla de andra som slet med förberedelserna inför den stora dagen!

Tårtorna innehöll två lager rårörda jordgubbar & ett lager vaniljmousse på ljusa bottnar, täckta med grädde och sugarpaste. Dekorationerna var trådade buketter av kvistrosor och "passion" rosor med en krans av murgröna.








 Fotograferat av Malin Sjögestam.






1 kommentar:

  1. Du är otrolig. Både som konditor och som florist ser jag. :)

    SvaraRadera